This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Saturday, March 28, 2009

welcoming speech to myself ;p

semekoomm..
hihihh..ok.
first time menulis blog. terasa sungguh best. sbb,,,

bende ni la yang aku nk buat selame ni tp xpenah nk cube..ingtkan ssh.petik jari siap 1 post rupenyee..tula malas nk blaja..

n now da ade blog sendiri..yeay!!

memandangkan ini adalah post yang pertama, maka terasa ingin menceritakan serbe sedikitlah asal usul kejadian terciptanya blog aku nehh..

aku seorg yang simple, but suke berfikir.. yelah kadang2 pemikiran aku tu rase nk share kat org tapi xde pon. ade, tapi kesianla kat pakwe aku sorang neh.sme bende pon die nk denga.eheh.
bile dah sme bende aku nk cite, so aku pon menulis kat diaryy.. tapi yelakan kalau da diary namenye..org jumpe mesti dorg bace.especially adek2 aku.siot tol g bace.xde privacy la kalu camtu kan.so, da stop writing in diary until now..

pastu aku dapat tau pasal blog. mule2 nk gak la try buat tapi pk2 balik, xrase akan terupdate blog aku tu. so cancel...tapikan start aku kenal dengan blog, aku sebok bace blog org.tah sape2 pnye blog pon aku g bace..research la kononn..hahahh.

maka, setelah hampir 6bulan gak la aku research pasal blog ni, maka hari ini, tanggal 28 haribulan 3, aku mula mencipta blog ni..konon2 start blogging in age 23 la..haha.poyo

thanks la kpd rakan2 yang ade blog cam thira, zach, nik, kakak2 yang menjual cupcakes cam mrs. kown n kak deheart.dan ramai lagi.eheh.

kenapela aku baru realize blog ni lambat. rugi je.terlalu banyak cerite lepas yang x direkodkan.sayang~

now pon da nk abes opis hour. so kene get ready balik koje. mancong is on the way. kene g amek die kat komuter jap lagi..huhu..excited nk jompe yg tersayang..ade suprise kate nye.ops bukan.suprisesss..huhu..best best.excited sampai ke tekak..hihi

ok.jompe lagi~~

No comments: