This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Monday, April 6, 2009

gedebushh~

salam..


hari ini aku terase mau marah lagi.da marah pon tadi act.geram ngan orang2 yg xreti buat keje ni.bape kali nk aja.agak2 la kan.riban2 kali aku aja camane nk transfer file n folder ke dalam pendrive..agghhh!!! simple je dowhh!!


aku rase mungkinkah kerane beza umur yg terlalu jaoh antara staf2 kat cni.yeke??kalu ade yg sebaye2 kat cni kan best.sekepale sket.. . but now da ok setelah mengcool kan diri sendiri. haih.. bahaye la asek nk marahhhh je. penat. tp da ade sket peningkatan la kat diri aku cos xde drag marah sampai org len pon kene marah ngan ako.ahakss :p


YA ALLAH... dah pkul 4setengah petang pon aku xsedar..nseb bek kekasih call..maseyh ye mucukk..kalu x lope nk asar dulu..


okla tepakse la cont esok. ingt td nk hapdet activities last weekend. esok jele..



p/s kepade sape2 yg bukak, singgah ato yang tersinggah bace blog ini, crios nk kate yg rentetan aku buat ni mmg untuk syok diri sendiri luah perasaan dan ape yg aku rase nk muntahkan aje.ade pape yg bole share aku share la sedikit sebanyak kan. harap xde yg nk muntah bace sme ni. if ade, cepat2 la off blog aku ni..cos aku tau ni sme pasal diri aku. bosannn jee..hehe..


tata.peace!!

No comments: