This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Wednesday, August 5, 2009

nothing. just update!

ok. too many things happen last week. nak cerite semue, xlarat. but..tgk la mane yang rase nak dicerite kan.. mari mari...

ape yang dibusykan pada minggu lepas??

1) hand over @ VIC BTP
aku kene siapkan semua hand over to VIC. at the same time buat marketing tolong jeee.. student pon nak xm mase tu. farewell party xjadi. xpela. it's ok. xharap pon nak jumpe semue orang. dapat jumpe students, puan, en.khairul, en azenan pon dah cukop. yang len bikin kepale serabut je. ceehh.. sempat mengutuk. kiki
cakap pasal students, yeah. i'm missing them. but, i have to choose this way rather then stay kat BTP tu. last day tu sempat la snap snap ngan students... here they are!!!

everyone except junaidi.


konon kreatip! hahaha. sampai xnampak zaidi.. kiki ;p

emm.. miss them. kalaula management kat sane xde masalah, mesti aku da stay dan seronok tinggal di BTP. dah laaa.. malas da nak pk. life must goes on rite!! hehe..

2) aku habiskan silibus dak ika ni!
haaa. dulu aku de misi meng'A'kan orang. if de pembaca setia page aku ni pasti tau. yupp!!
last week aku habeskan silibus die. ni ha dak ika tuhh.. tada..

ika

xde la banyk pon bende yang sempat aku aja. maths form 1 je. tu pon xsempat habes. haha. bile tanye, de la sket peningkatan. xsempat nak tgk die dapat A betol2 A. hehe..

3) cari rumah sewe sampai dapat!
hhihi. actually xdela beriye sangt cari but survey itu perlu. sbb nak puas hati kan. kali ni mmg dapat umah yang puas hati punye. house mate baik. kelengkapan memasak ok, washing machine, tv ngan astro, parking ok, sume2 la ok. cume bilik aku je sedikit kecil. xpe la.. asalkan ade tempat berlindung.. alhamdulillah~ hehe.. dan yang paling penting rumah atas tanah dan dekat dengan opis. dah 3 hari masuk hari ni, minyak kete aku masih di takuk yang sama okke. xnak turun2 gak die. hehehe... betol2 dekat sejengkal la opis ngan rumah. hihii..

4)teman pg trip tadika Azra.

azra + mak @ zoo melaka


azra wif siska playing their zooey puppet

okla. kenalkan azra pade semue. ini budak kecik adelah budak yang diasuh oleh mak aku. berumur 5 tahun tapi mulut cam orang tue. pandai berceloteh. kecik2 da banyak akal. pening gak nak layan sebenarnye. tapi fun! so, layan je. hehe..
pg pagi bute dan sampai umah tnga malam bute juge. penat okke!!
details?? malas la nak cite. bese je lawatan budak tadika. lebih denga budak2 jerik kegirangan je. xde pape yang menarik pon. kenape aku terjebak?? sbb aku niat nak teman mak aku je. hehe..anak solehah la katenye ;p

5) repair kete
myvi da kelihatan lebih segak sekarang. xpercaye? ni diaa...

tada... hehe. ok la dari sebelum ni yang calar balar sane sini..

terime kasih banyak2 la kepade along kerane sponsor ini semua. hehe..

6) pindah rumah
yea. selepas cari rumah sewe, of kos la pindah kan. penat sangat tapi dapat di heal dengan mengambil langkah terapi bersame kekasih pada sebelah petang nye. ngeee ngeee ngeeee...

ok la. tu aje la. xlarat nak cite lagi. emmm. kat cni ade sket pesanan nak buat kepade semue. bagi pembace, saya harap anda terhibur. post2 yang di publish kan oleh saye ni actually hanya untuk kepuasan diri sendiri, bukan untuk menyakitkan hati sesiapa atau tujuan menunjuk2. jadi, saya akan menulis ape saje selagi perkara yang ingin ditulis itu adalah berkenaan dengan diri saye. ade pahaaam? so, sape yang bengang2 lepas bace post saye, saya syorkan agar cik cik sekalian berhenti saje membace ye. hehehe. pada yang suke, teroskan!!! i really dont mind. sharing is caring rite :)

okla. sudah panjang cerita. penat. keje ade lagi ni. tata :)

No comments: