This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, August 25, 2009

:) superb mengarot! :)

ok.update mode. sudah beberapa lama tidak update.y? BZ SANGAT! hehe
dulu boleh la lepak2 sambil buat keje but now i hav to give 100percent concentration for the work and office stuff la. hehe. biasela keje. so far, i'm very ok with it. pressure yang superb bz belom lagi kot. still in learning process. my colleagues can see my bluurrr face whenever they ask me to do anything for the first time. even make a phone call. haha. bukan xreti call orang but, the detail must be clear kan. lagi2 aku yang very the very slow ini. hehe. nak belajar punye pasal, hentam saje lah :)

kejap je dah ramadhan. pastu raye, pastu dah bulan 10, pastu dah new year. pastu aku turn to 24. wow.. cepatnye masa bejalan. bukan sekadar bejalan je dah ni, berlari dah kot. hehe. it's ok. just get the flow. as long as i'm in the right track, ok la kan. emmm.. sambil bekerje tu aku kene ingtkan diri sendiri selalu agar perbanyakan ape yang kurang lagi. ya, untuk aku, masa depan dan orang sekeliling..duit seiring dengan amalan, tulah yang cube diamalkan skarang. termasuklah ilmu di dada, setiap masa perlu tempuh dugaan dan cabaran dengan tabah dan hati yang terbuka. agak2 boley ke aku hadapi setiap masalah ngan senyuman eh?? ntah..

fuyyoo.. dah mengarot jaoh. aku tau xpatut aku membebel tah pape kat atas tu. alaaa...sekali sekale ape. haha. ni jela mase lapang sket nak nyonteng2 kat ruang blog ni. bukan nak begosip ke hape. gosip tentang diri sendiri je. tu pon utk reminder saje. hehhe.

ok. comeback to hapdet. pagi tadi aku ke putrajaya dengan sorang rakan sekerja, arif namenye. buat audit kat 4 kawasan tapak pembinaan rumah mahupon rumah kedai serta kediaman iraq. click sane, click sini.. fuh penat beb. haus dibuatnye. cni kan panass.. at last xlarat, member aku je g sorang2. aku lak dok sebok snap2 gambo sendiri kat dalam kete. kikiki.

on my way to another site, gatai la nak rase bawak dmax ofis punye, ok la jugak bestnyee. tapi kaki pendek la beb. hahhahaa. xsampai lak kaki aku. konon nak bawak dari putrajaya ke puchong kete tu but,,,, takot la. heh :\

balik kul 1 cenggitu. pastu tekak kering. lepak2 baru rase ok sket. hehe... sok g site kat karak lak... haaihhhhhhhhh!
xpe xpe. bile lagi nak rase kan. g jele...

emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............



petang ni nak g bazaar lah. kat ne? xtau lagi. ikot je house mate. mane reti lagi jalan2 kat puchong nih. sekadar puchong utama, ioi, emmm,,,, itu je la kot. haha. kesian kan? cam hape je rase. loser! kiki

aiyo. tibe2 rindu kat jabik dan adik beradik susunye. gebu, buyut ngan kenit. adehh...kalau ade depan mate mesti dah habes kene tenyeh. hehe. emm.. dah la ngarot. bos pon dah balik. so, b4 kene tanye, better i leave first. jumpa laen hariii.

tattaaa~

No comments: