This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Sunday, August 15, 2010

My current status

salam. hari ini dalam sejarah hidup aku...aku berstatus single.. didn't i mention on this blog before,did i?
okla. i think now is the rite time for me to story telling here.. bukan tujuan nak keypoh kecoh sana sini but this is sort of my journal of life. so, anything that happened to me which is suitable for public reading, i'll write..

hari ni genap tiga bulan saya sudah single/ tade pakwe/ tidak berkekasih euww or what so ever la u all nak panggil... dua tahun setengah bukan sekejap,,tapi apakan daya,,tuhan telah atur segala...

ianya agak sukar sbb aku dah letak harapan yg sgt tinggi dan berusaha sehabisnya utk pastikan hubungan yang buat kali pertama kalinya aku serius bagai nak mati, namun berakhir begitu saja disebabkan masing2 memilih utk membawa haluan masing2.. or me is too young to meet love rite now,perhapsss?? tak tahu la sayee...

tapi takpa..hidup perlu diteruskan. Allah maha adil. mungkin aku yang tersalah langkah atau terlalu terburu buru suatu ketika dulu..arghhh.. pening kalau nak fikir balik..apa apa punn,,,
smilleeee :D

"Cari hikmah dalam setiap kegagalan dan belajar dari kesilapan bagi kemajuan masa hadapan" - A'a Nazzirah :p

P/s to guys out there, borang dah dikeluarkan dan disebarkan.. terima kasihh :ppp

No comments: