This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Monday, August 2, 2010

kereta idaman

korang penah ada kereta idaman tak? haha.. aku tiba tiba teringat. pada suatu masa dulu, ketika zaman aku kanak kanak dan masih berhingus, aku selalu berangan yang keluarga aku akan memiliki sebuah kereta yela,, zaman dulu family aku boleh kata kategori susah jugak la.. kereta istimewa yang aku impikan ni adalah inspirasi daripada angan2 aku untuk berpicnic bersama ahli keluarga dgn keluarga pak dan mak sedara mara aku termasuklah family pak long, mak ngah dan maklang..kesimpulannya semua sanak saudaramara lah! hehhee..

nak dijadikan cerita suatu masa dulu, kitorang selalu la plan nak g jalan2 sana sini sama sama dengan kazen, makcik pakcik suma tapi tersangkut atas sebab ketiadaan pengangkutan bagi sesetengah keluarga. family yang dimaksudkan, family aku la tuh.. hehe..


haha.. mase tu aku punye la pk family aku akan ada kete besaaa, ade ekon siap ada dapur, siap ada katil lipat kalau kitorang nak tido.. pastu bleh pulak berangan nak men sep sep tom tom tom ngan kazen2 semua kat dalam kete besa tuh. dan adalah lebih menarik kalau dapat men hide n seek kat dalam kete tuhh. kan mencabar tuhh..mencabar la sangatt..haha..

maka dengan itu, tercetus lah idea,, kalau lah abah beli bas, kan setel masalah..mesti bestttt :p

No comments: