This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Wednesday, December 15, 2010

Acara wajib setiap bulan :\

Penat. Sumpah penat! Mentally n emotionally. Dulu sebulan ada la pat lima kali je which means seminggu sekali penat. Tapi sekarang lagi best. HARI HARI!!

Lagi best dengan confidence hilang.. Mana tak nya, kena marah sana sini, kena tegur itu ini, tak sudah dengan sikap dan perangai orang keliling yang semakin anoyying (refer to kerja saja PLUS ada la hal hal lain ;p) Tensyennn!!!..huh! Tapi aku salute la sbb bos aku bleh tahan dengan tahap rem otak aku yg corrupted semalam...Dia boleh cakap cenggini kat aku,,

''A'a, don't be stressed. I takut u over-stressed''

perghh.. terharu gua lalu... Ni la titik permulaan kisah air mata semalam...

Keja satu hal. Tak kira lagi dengan nak jaga hati dan perasaan diri sendiri.. emm.. bab ni malas nak cerita. Mesti ada pihak yang akan bertepuk tangan pas baca.. tahan takungan air mata je laa..

Hari ni je kerja dari pkul lime pagi sampai skang tak balik balik lagi. Ni pon nak rest kejap mengadu kat wall blog yang aku rase dah makin tak best sbb penuh dengan post emo, marah, sedih, menyampah dll. Aku dah berjanji kat diri sendiri utk mengelakkan diri daripada tulis benda benda tak best kat cni. Tapi, apakan daya,, sini jela tempat aku nak lepas suma yg terbuku dalam hati.. Nak cita kat parents, aku rasa ni bukan zaman belajar lagi nak rengek rengek kat derang, nak cakap kat kawan, suma ada komitmen sendiri, derang pon ada masalah derang, nak cakap kat Tuhan, pendekatan agak terhad buat masa ni memandangkan bendera merah sedang berkibar.. nak mengadu kat boypren, tak de pulak,, emm.. alamatnye,, cakap sorang sorang je la.. kesian habes lah kannnn... :(

Ouh ya, menahan takungan air mata pon penat tau. Semalam je cukup membuktikan aku bukannye seorang fighter yg kuat. Penat satu hari hold, last last bergenang jugak.. nasib baik ada Mune, Nadia n Abg Syed. Even tho tak de la dok borak sgt pasal masalah aku, tapi aku lupe sekejap semua yg jadi kat aku..Tapi part paling dramatis, air mata berjujuran laju sambil memandu sepanjang perjalanan ke tempat nak jumpe membe.. Bersungguh sungguh nangis tanpa menghiraukan driver sebelah nak kata apa..Dengan teresa esak nye, lap air mata tapi mata tu still merembeskan air yang kalau sampai kat bibir, terasa masin masin camtu la..haha! korang ade? :p

Ahh.. merepek pulak.. pada yg membaca, thanks la sudi baca. Aku manusia biasa. Akan sedih, menangis bila masanya. Lagi lagi kalau sedang terasa diri ni stupid tahap mega. Kalau anda anda rasa nak pujok dan naikkan kembali semangat saya, sila tinggalkan msg dalam kotak mesej. Terima kasih :)

*aku suka Lagu Fireworks by Kak Ketty Perry Cun. Sangat memberi semangat!! anda pula macam mana?

6 comments:

Faiz Faiza said...

A'a dear

Jangan biarkan putus asa menguasai dirimu. Lihatlah kepada matahari yang terbit saban pagi untuk mengajar manusia sesuatu yang Allah ingin kita mempelajarinya. Sesungguhnya matahari tidak akan terbenam melainkan akan terbit semula setiap pagi yang baru.(Kehidupan Mengajarku karya Yaman Siba'ii)

A'a Nazzirah said...

Terima kasih kak Faiz.. Terasa diri ni sangat haus dengan santapan rohani..

haslinda said...

cheer up girls..jgn sedey2 ok ;)smua yg terjd ada sebab musabab nyer..

p/s : akak suka gak fireworks!! try tgk dis one..

http://www.youtube.com/watch?v=9_IWRuryzaY

A'a Nazzirah said...

Thanks kak ;) thanks for yesterday's lunch jugak. hehe.. superb mamat ni nyanyi. suka!

sawahpadi said...

a'a..

mari berjuang! berjuang tu pahit sebab syurga tu manis!

A'a Nazzirah said...

terimakasih sawah padi.. yeahh!! mari berjuang! ALLAHUAKBAR!! HU!