This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Thursday, December 9, 2010

Exhausted!

5 things what I feel now...


1)Penat!
penat seyh 2 3 minggu ni. Even tho rest sabtu ahad, but I'm still penat. Penat! Esp otak nih... sampai gadoh ngan client siap! hamik kau!! tak pernah pernah aku sembur client, kan dah kena.. kacau lagi time rest aku kat rumah, time maghrib pulak tuh!! dah lah call salah timing, then marah marah for the simple issue yang rasenye tak perlu kot ko nak marah marah.. silap la beb,,I'll not respect such people..nasib bek bos kat side aku. hehe

2)Terasa Sucks
bongok sgt rasa kalau tersalah bg coordinate point kat lab..sampai terpakse pg site lagi last Monday sampai sesat kat Kerian. Drive sendiri okke!! Penat lagii...

3)sepi.. poyo gela kot ayat..haha
part ni mmg sentiasa pon rasa macam alone (ecehh..) tapi hari ni terasa lebih sket sbb dah 2,3 hari ni asek happy je bila ada kawan lepak kat rumah. Malam ni membe dah balik, so, rasa bosan.. sedih la sorang sorang.. sapa sapa mahu lepak puchong, meh la singgah rumah noh.. nak tido cni pon boleh. bole teman I. hehe..

4)seba salah
Tak habis lagi rasa seba salah ni dalam idop aku. Rasa macam sampai bila pon aku tak kan maafkan diri sendiri. ermm,, nak cita lebih pon tak sesuai kot nak cita cni.. a bit personal. alahh.. benda dah lepas pon,, doakan yang terbaik buat diri dia dan pasangan..

5)terasa nak merapuuu je
Lama tak dapat nak borak borak merapu ngan kawan kawan kot. suma membe bz. bila ada peluang nak merapu sorang sorang kat cni, aku merapu la. haha..tak salah kan? macam orang gela pon ada dah aku nih :p

kesimpulannye aku bosan malam ni sebenanye. terasa berat kepala ni pk macam macam benda tapi tak dapat nak keluarkan. rasa stuck dalam kepala. Rasa macam ada batu yg halang hormon dopamine dalam saluran darah aku ni..merapu ni pon sbb nak keluarkan suma apa yg aku rasa. Ada je lagi ni tapi tak sesuai la nak cita cni.. Tak pe lah.biarlah sakit, telan je. bagi tau kat membe membe pon last last buat sakit hati bek tak payah..wah, sounds like aku macam tak puas hati with someone kan? hihi.. apa apa pon, life must goes on!!


My god,,, I'm sick with cakap-tak-serupa-bikin people. Sumpah aku tak suka!!!

No comments: