This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, March 8, 2011

Don't make me to chose u as my enemy!

Rasa sifat negatif yg teramat sangat melanda diri ni setelah terambil tahu sedikit info pasal orang lain. Arghhh!!! - ada aku kesah?

solution :

1. akan aku usahakan untuk menerima kenyataan dan keadaan ini walaupon sukar. ewah! ;
2. cari suasana kerja baru dimana aku tidak perlu merasa tekanan pada benda yg tak perlu;
3. mencari kawan dengan lebih ramaaaaaaiiiiiii dan veraiti :p
4. jangan layan dengan masalah hati yg mungkin akan menggelapkan lagi hati aku yg makin hari makin bersih ni. huh! :p
5. dan dan dannn.... akan aku pentingkan diri sendiri. bai.


ouh ya, aku suka budak kecik. kredit to Piko amikkan gambo.


anak yatim dari sekola mana tah ni. beriman kan muka dia :p

No comments: