This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Sunday, March 20, 2011

happy wiken :)

Unplanned weekend but I'm happy with it! Breakfast Nasi lemak best kat Maulana *thanks to Mimi sbb kenalkan kedai n Faz sbb teman sehari suntok*. Merong Mahawangsa was not bad. Best la jugak. ramai yang kata tunggu tgk dvd/astro first je but for me, tgk kat tv ngan cinema adalah lain. So, just go n watch on ur own lagi best! and hot air ballon dari jauh :p

But for my health issue, since last week tekak saket. Tak paham kenape sakit time malam je. Siang ok macam bese. Masuk malam, tekak rasa bengkak, pagi bangun macam sakit dada. mak cakap, tanda nak besar kott :p

Emo sket lately but I managed to control the emosi-feelings, I guess. Let go je lah kan. Tak payah nak fkir sangat. Now I shud concentrate on wedding planning jeh. I hope I hope I hope there's no fumble mamble during the wedding. Ya, eventho buat majlis simple je tapi tak nak nampak klaka sana sini. Pray for me :)

Till then je la kot. Doakan saye sembuh cepat so that boleh attend suma kenduris kawan kawan yang bederet sampai penuh scheduled April nih. GUDNITE!! *telan air liur dengan perit :(*

No comments: