This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Thursday, April 21, 2011

Jiwakacau.


Salam. Stret to the point. Betul kata orang. Sampai satu level, sampai satu fasa, sampai satu masa, rasa gatal-gatal mula dirasai di seluruh badan. Kepala pon kadang kadang gatal :p Aku tak paham kenapa mesti sekarang. Mebi sbb ramai sangat kawin. Especially bila kawan rapat kita kawin. Happy fer them but terasa macam apsal aku masih tak muvon lagi nih :\

Takpe la. Ini suma Tuhan dah aturkan. Bukan kuasa manusia. Aku ok. Verry ok walaupon ada kawan-kawan yang kata "Kawin ni best", "kawin lah cepat", "aku nak kenalkan ko ngan kawan aku yang tengah dok cari jodoh" but at the end tak menjadi pon and etc etc..

*emo jap* haha



K la. selamat menempuh alam rumah tangga betty!!

Betty ni kawan aku masa matrix gopeng dulu. Susah senang bersama gitu. Aku peneman dia dating ngan Ejoi. Sampai ada kata kitorang ni twin n ada jugak tertuka aku sekolah mrsm bp :p


Happy gak to syaheed!! :')

Don't stop and keep pray for me tau babe! Friends sampai bila bila!! Happy for u n wan. Moga sentiasa diberkati Allah :)

And korang berdua!!! Sila tunggu aku ada bakal husband baru kawin okke!!! :p

<3 ly us.

No comments: