This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Friday, May 6, 2011

Gatal.

Lebey kurang kul lapan malam, bertenet sambil tunggu membe kua dating. Sebelum nak g lepak makan sambil tengok maharaja lawak di gerai makan depan rumah. Oh, sambil terasa gatal juga.

huuu... Kali ni serius gatal. Gatal sana sini. Mebi sbb dah lama tak menggatal :p

Cemni la hidup stress kot. Hidup dibenci orang, kurang kasih sayang. Buat baik kat orang, dibalas macam macam. Tak tau la sama ada aku yang tersalah membuat tindakan atau terlalu lurus untuk ikot je suma kata orang. Apa apa pon, pegangan mesti diperkemaskan supaya satu hari nati bukan sekadar jadi kata kata kosong je. Ahh.. bosanla pulak cakap pasal benda ni..

Aku homesick sebenanye. Nak balik :'( Tapi tak boleh. Esok perlu sambung semua drawing autocad yang di amend oleh pakar erosion *oh borring*. Tepakselaa. Lagipon selagi tak siap benda ni, mesti cuti tak senang hati nati.

Selama hidup 25 tahun ni, tak penah pulak demam ber'rashes'. Tapi kali ni aku kena rashes banyak sangat. Ingat nak balik rumah mengadu ngan mak. Tapi, ada benda yg buatkan aku rasa tak payah la balik lagi. Ada benda yang buatkan aku rasa aku perlu berjauhan dengan keluarga buat sementara waktu. Atau mungkin aku akan terus cemni sampai bila bila. Balik bila perlu ja. Entahlah. Biarlah demi kebahagiaan dan keselesaan orang lain, aku bawak diri *ayat bawak diri tahap kecik hati tak bleh blah punyeee :p*

Okla. Pahit dah ni tekak layan cita sedih. Ahad ni hari ibu. Selamat Hari Ibu MAK =)

No comments: