This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Thursday, July 14, 2011

Laporan dari Karak :p

Dear diary, dah lama tak jumpa kan? Sorry lah, bizi siket. Tak da masa nak buka internet, berchat dan berfasbuk bagai. Kadang-kadang je boleh dapat masa nak bertenet cenggini. hihi (tumbuh tanduk). :p

Sekarang ni dah kurang menulis kat sini. Banyak menulis kat buku nota kecik yang dibawa kesana kesini ja. Bukan apa, rasanya baru sedar yang kepala ni tak boleh nak pegang memori baru. Cepat sgt lupa :/

Sekarang ni jugak terasa macam menyesal pulak dulu tak ambil engineering. Hemm.. malas nak cerita lebih pasal ni sbb semua yg jadi mesti ada hikmahnya kan? Redha dan bersyukur dengan apa ada je la sbb Allah tu maha mengetahui :)

okla. Less is more kan? so, just enjoy the piccas k! Have a nice dayyy :))


My current workplace : Access road Adit 4. Panas sgt masa ni :\


Ouh, dapat surat chenta bulan ni. Thanks pulis, u re so sweet :p

I've changed Sigagah's name to Sikurakura :p

Boring! haha. Not Tunnel Boring Machine okke :p

Daily morning scenery. Love it! :)


Durian timeee!!! wheee :)


My kakak in Langat site, Efa :)



Till then :)

2 comments:

muchang said...

a'a!!! kamu kerja ape skarang?? -muchang

A'a Nazzirah said...

Hai Muchang!! :)

Aku keja kat Langat n Karak skang ni. Keja buruh je :p

Hang kat mana ni?