This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, April 28, 2009

tarapapa..

dalam opis now.. cam bese, aku sedang

kebosanan yang teramat sangat lalu aku. CAMBESE LA KANNN...

kalaula bole baring2 cenggini kat opis ni kat besh.. ngeee :D



surfing alll d wayyy. bukak sane bukak sini. bace sane bace sini. bout frens, fesbuk, xketinggalan cari pasal ini juge...

yeahhh.. antara perkara yang akan dibincangkan di dalam kelas nti..



errr... no komen.. sempat lagik mase2 darurat neh.heh



surfing dan surfinggg....opss.. fogot! esok saya perlu menduduki

short exam. 9 stengah pagi da kene de kat dewan semarak APM UM. katenye setengah jam je exam ni. emmm.. have no idea at all. katenye soalan kendiri. xkan la kot. entah. pg aje laaa...

so, surfing jugakla mencari bahan related bende esok ni. kot2 la bole bantu utk jawab soalan esok. sket2 bole laa...

ok. Dr. is bubbling right now. depan aku ok! sorry kepada sape2 yg sayang kat Dr. ni. aku da ssh nk denga cakap n terima arahan dari die sekarang ni. ya rite la konon hebat. itu ini keje die selame ni rupenye hasil keje org len. konon la die penat hasilkan itu sume. blah laa weyyyyyy..... aghhhh!!! marah la. blah jgn dok depan aku ni bole tak??? bole plak ngumpat2 pasal die sorang diri sambil die tnga cakap ngan aku. kuangaja kan? ahh.. nasib la ko!! ko x penah respect aku!!! x suke la org yg suke bangge diri padehal bukan die yg buat pon. nampak die sangat la zero. huhu. emo kejap.ok.abaikan. jgn dilayan ye. ini monolog saya dengan diri saya sahaja. tepakse la incik khairul melayan Dr. tu..hahha. rasekan!!


ok la. sudah asar. mari solat.

bye!!!

jap! doakan saye utk esok ye. bagi sape2 yang membacenye saje lah ok :) peace!!!

3 comments:

A'a Nazzirah said...

surfing sampai telupe yg diri sendiri sedang tidak bole solat.kiki

Akmar Anuar said...

ahahahaha....a''a lawak lak ai..

go a'a go!!
all the best for tomorrow!!
(berirama lak,ekekeke)

A'a Nazzirah said...

haha.. thank akmar.
da lepas pon xm tu. sme ok ok aje :)