This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Monday, June 1, 2009

sangat HAPPY ok.

hihi. gembire + puas hati.
gembire sbb weekend yang best. terase lame weekend aku. ^_____^
meh aku cite sket nihh..


saturday:::
after the registration stuff @ VIC, we me n kekaseh of course..hehe went to manjalara. kekaseh's friend's wedding. tade pics lohh. wedding yang simple but everything pon ok. meet people, makan2 lalu balikk..

opss..belom balik umah lagi. mase ni la da mule rase happy2.hehe. go to BB Plaza. kedai nokia. deal punye deal. akhirnya dapat price yang baeek. lalu beli. ni xsaba nk tunjuk nih. haha.. sorry guys aku terpakse menunjuk.kiki..

tadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

nokia expressmusic 5800 yang aku idam2 kan selame nii ;)


hihi. sorry xclear sgt cos gune 2ndary camera.. ok2 next shot...


yeahh..
inila die dari pandangan belakang ye. eheh *eksited.eksited*
amek pic dalam toilet pon jadila.haha



nyeheh. gegambo yang diambil pagi td. kat toilet opis. konci toilet pastu snap snap.hehhee.. ni la salah satu bende yang membuatkan aku ssh sgt nk fokus buat keje hari ni. asek nk g install la, nk snap pic la, nak g setting browse la.. tah hape hape kau buat.
tapi, tak ape la. saje membiarkan diri dengan sifat kebatakbatakan ini dahulu. fon baru la katenyeee... :D

ok. another reason mengape dan kenape aku begitu eksited. baru aku sedar bahawa selame aku pakai telefon bimbit ni, ini lah yang pertama kalinya aku beli sendiri, duit sendiri ok. siap hutang lagi neh.. berdasarkan cita rasa dan bende yang aku da target lame. usehe punye usehe, dapat gak akhirnyeeee... puas~ hihi

kenape? owhh., dulu fon petame hadiah SPM dari mak. before tu pinjam dari kezen. kesian kan? hihi.. then 3 fon seterusnya adalah 2nd hand dari angah. aku tak paham kenape aku bole bertolak ansur ngan angah sampai 3 kali kene todeyy ngan die mase tuhh. hampeh!! tapi xpe. adekberadek je pon. malas la nk berkire. hehe. now oredi got my own. hihihi =]



*continue story*

ok. pas beli, kami balikk. rush gak la. takot kene marah ngan mak. hehe. ye, aku anak yang baik lagi lurus. maka jangan la menderhaka. nanti xdapat masuk syurga. hehehe...b4 balik singgah le kat sg buloh overhead bridge tuh. pas solat, lapa...

makan di ke ep siii.. ehehe~ itu saya! mok kan?? tauuu...

huhuh. kenyang lalu pulang. kesempatan ni aku nk berterima kasih kat main cast dalam weekend story aku minggu lepas.

iaitu, incik ra'uf hussin....

mekasehh pakk.. ehe. ni la die part time drebar aku yang setie <3
jangan mare..gurau2 saje ;p


sunday:::
nothing pon. just duduk rumah. bangun pagipagi, solat, lalu membersihkan rumah tangga. haha. sangat bangga ok kerana berjaya tidak tidur selepas subuh pada hari weekend ;p

dari pagi sampai ke tgahari dok mengemas rumah.. pastu dok bakar ikan. xsedap sangat kerana pemilihan ikan yang kantoi. baru tau yang ikan pari agak tidak sedap untuk dimasak secara membakar dan cecah dengan kuah kucap pedas yeaa..


next,

ingat ptg nak buat muffin but kene ziarah pakcik. jadik drebar mak abah la nampaknyee...


habesss cite. tu saje la. panjang-panjang type nih pon macam ade je orang nak bace. kiki. tidak mengapa la. aku punye diary whatt..hehe. okes la. sampai disini saja. huhu..

papai ~.~


4 comments:

aDam ra'Uf said...

pnjm kt spe tue agakye yeaaa..kikiki
yaaaay!!

A'a Nazzirah said...

pinjam darik kezen terapat darik kecik. hehehe. pas ni xde la bosan sgt blog. da bole letak pics :)

aDam ra'Uf said...

yg hutang lak tue..ehehe
;P

A'a Nazzirah said...

laaa. perlu ke mention?
ok la . . .
i'm owe u rauf..