This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Monday, March 22, 2010

sorry post!

sempena hari isnin, dengan smangat, pemikiran dan cara hidup yang baru, saya ingin meminta maaf secara terbuka kepada siapa2 pembaca blog ini yang pernah terasa dengan statement yang pernah dikeluarkan secara sengaja dan tidak sengaja. adalah dimaklumkan, blog saya ini adalah tempat luahan perasaan saya sahaja. ketika marah, sedih dan juga pabila saya terlalu gembira. saya juga manusia biasa yang ada kalanya melatah jika disakat atau diganggu oleh mana-mana pihak. . jadi, minta maaf ya smua. kosong kosong! :)



kepada sesiapa yang berminat utk menjadi rakan saya, sila lah add di FB atau lebh mudah dengan memperkenalkan diri anda dengan pelbagai cara sekali pon agar kita dapat mengebangkan lagi link ke'frens'an di peringkat global.

haha. repek je lebih. minta maaf sekali lagi atas kerepekkan di atas. sekian.

No comments: