This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, September 28, 2010

lappiaq!

Ok. Aku tau tajuk tu over. Konon pekat la lapaq jadi lappiaq. haha.. Mmg aku tnga lapa skang. rasa mau makan orang tapi tak sedap. Tadi bloghop ada nampak banyaaakkkk makanan sedap! Rasa macam nak pg cari durian merah pon ada. haha.

Ni post merapu namanya, nak upload gambar, malas.. Nak buat keja, dah habis ofis hour. Tunggu 5stengah nak call client nak buat arrangement 'dating' je. haha..

Minggu lepas macam hectic gela sehari je masuk opis. The rest outstation dan bercuti di Melaka sempena kenduri kawen gurukul. wah, sempena siap! ;p ni pon cegu ajak pg Langkawi join honeymoon dia masa hari kerja for free. Sorry tak dapat join. Kerja melambak.. Semalam datang kerja, ngan ngantuk, terkebil2 sambil bos suroh buat itu ini. haha.. Sian bos dapat pekeja macam ni , sengal. hihi.. Tapi hari ni bos kata aku bijak!!! YESS!!! kembang sampai esok!! haha

Next week pula akan ke Tganu dan Pekan utk jalan jalan cari duit. Dalam minggu depan juga dijadualkan akan mendapat boyfren baru boypren pon kena ada jadual keh? :p

Anyway, perkembangan hidup semakin best dengan kawan-kawan baru, project keja baru, supportive frens, activity baru dan.. semangat baru!!! macam kelaka pulak perkataan baru ni bila sebut banyak bnyak kali :p

P/S: cerita magika sangat best!! pegi la tgk!! pas aku tgk magika lah semangat aku jadi baru!! hihi :p sorry juga cos bayak sgt haha dan hihi sbb hari ni aku happyy :)

No comments: