This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, October 12, 2010

bizzi body ;p


penat la. banyak keja. outstation sana sini, report itu ini, orang kawin tunang sana sini... sampai tak sempat nak upload kat sini ;p
ekceli byk benda jadi 2,3 minggu lepas. kalau dulu, asalkan ada benda menarik je jadi kat diri aku, mesti nak post kat cni. upload gambar la,, macam macam..

tapi sekarang, rasa macam tak se'eksaited' dulu.. ada pon benda nak cita, pk dulu kalau rasa sesuai nak share ngan suma since aku perasan ramai baca page ni ;p and mebi aku ni dah mula nak simpan sket kisah hidup and biarlah jadi rahsia hati.. lagi pon rasa tak perlu nak sebar kisah hidup dengan orang len.. kalau ada pon pas ni lebih kepada general thing.. and typical thing happen to a typical women.. contoh macam kejayaan dalam pekerjaan kea,,jumpe boypren ke,,sambung belaja ke,,kawin tunang ke,,pastu ada anak ke... hahaha... berangan jauh sangat pulakss.. =p

aku dah merapu lebih dah ni. sikit happy la kot ni sampai banyak tulis kat cni. happy pon sbb esok nak pg Penang ;D aku pon pelik apesal la sejak 2 menjak ni seronot sgt mau pg sana sedang kan dulu dok asek kutok penang macam itu ini. haha.. dah la.. till then..


eh jap jap.. ada gambar kat bawah ni.. enjoice :)

sweet couple. dah tua pon dating lagi..

picture taken during i'm waiting husna masuk bank. duhh..tu pon nak cite :\

penang, here i come!!!

aku gilakan ini!

kat Brunei =) cantik kan :p

No comments: