This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Monday, November 29, 2010

Geli!

Sumpah aku geli meremang bulu roma pas baca post sendiri..yeks!!

Seriyes weh geli,,aku tnga geli kat diri sendiri ni. Kadang kadang bila pikir balik aku rasa macam tak percaya je aku penah jadi macam tu. hishhh eeeE! *bulu roma kat tengkok aku berdiri for real okke!!*

Tapi bila pikir pikir lagi, mungkin ada hikmahnyaa..nasib bek aku penah jadi seorang yg menggelikan. Kalau dah tua baru kena, lagi la terok kot..

Sindrom geli ni akan datang bila aku terbuka enti entri lama dalam blog aku sendiri. Ala.. zaman kononnye 'berbahagia' dulu.. Serius weyh,,aku nak muntah dengan ayat yang aku sendiri penah tulis dulu. Macam budak budak!

Fenomena ni mmg aku dah lama nak lupakan dan kalau boleh tak nak ingat langsung. Tapi sekarang ni asek bermain main di depan mata aku tanpa dipinta..I mean orang lain la.. macam tak percaya pon ada. Bila aku nampak sesetengah couple ni, aku rasa aku nampak diri aku yg pernah poyo pada suatu ketika dulu. Ouh, tak bleh blahh ngan poyoness sendiri T.T

Nak tulis panjang panjang pon tak guna, just nak bagi tau la kan kat suma, kalau nak rasa poyo ni, bekapel la time muda ni. Tulis kat blog korang pasal perkembangan kebahgiaan dan liku liku sepanjang dalam relationship. Nti bila korang dah clash, baca balik then mase tu la baru terpikir yg betapa poyo nye korang tapi ni bagi yg pernah ada pendirian tak nak bekapel laa.. haha.

Oklabai!!


*tah tah satu hari nati bila aku dah tua, entry ni pon aku geli baca =p

No comments: