This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, November 30, 2010

Sorry peeps..

Aku rasa dah tiba masa yg sesuai utk aku remove frens kat FB.. Aku tak kesah sapa sapa mau jadi kawan tapi aku cukup distracted dengan gambar gambar model-kaki-tak-cukup-panjang pastu posing macam desperate kain belah sana belah sini tuh.. Bukan jeles tapi tah la,,aku mmg tak dapat nak terima. Dah cuba utk terima tapi..sori la beb, I have to be myself :)

So, pendek kata, gudbye la ha.. bak kata Maher Zain, pilih kawan yang baik baik untuk diteladani, sbb faktor memilih kawan ni la yg boleh membawa kita ke arah kebaikan atau kebinasaan. Reminder utk diri sendiri -.-

Lagipon bagi aku, tak luak pon hilang 2 3 orang kawan..lagi lagi yang macam sombong bajet bagus, kan? Semoga kita tergolong dalam kalangan orang yg beriman,,, Aminn~

No comments: