This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, January 4, 2011

Nama saya Siti!

Ok. 6.43 pm. still in the office. hujanlebat kat luar sane. tadi dah siap shut down pc, off airkon nak balik tapi hujan lebat sgt membantutkan niat utk pulang. kereta parking jaoh and sure bila redah 2,3 langkah basah lencun woo..

so, asar kat opis, makan2 roti sket and here, i'm writing..nak bercerita sekejap.. hehe..

nak cite ape eh,,


emm....

jap.




emmm....



tade idea ah. oh ye, bulan lepas aku ada jumpa 2 bloggers yg quite best. eh, silap silap. MEMANG BEST! satu maria elena is geek helen yg selamber. and another one is bout life growing triples-twin-children.. menarik! dan sape2 berminat, boleh follow. heh.



emm..serius aku tade idea nak cita apa weh. aku baru perasan yg skang ni aku rasa macam suma benda pon aku nak secret n tak mo cita kat sini. kalau dulu, wah wahhh,,suma benda nak cerita. sampai benda maki hamun pon ada. adakah ini petanda aku sudah dewasa? *cewah!* tak pon petanda kalau takda cinta, takda idea? ahh.. bullshit itu suma. yg penting, aku tade idea skang ni nak cita ape. ada, tapi nti sure korang suma bosan, menguap, tertido dan sebagainya..

oklah. dah nak maghrib ni, cuak lak dok sorang2 kat bangunan nih. got to go and chow chin cheeeeeee :D



No comments: