This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Tuesday, April 14, 2009

mengapa sudah lama tidak aku menghupdate?

helo2.assalamualaikum~

ade beberapa sebab mengapa aku tidak seaktif seminggu 2 yg lepas utk menghapdet blog ini.

1) bz di waktu kerja
aku da menerima pelbagai kereja di ofis. sane sini aku kene tolong. da stat kelas kann. skng ni pon actually de kereja tapi pandai2 la kan..eheh.tapi kalu da hari2 dok update, dok membuat bende yg x sepatotnye di tempat kereja, makan gaji bute, xsedap la plak.ngeee :D
aku bz ni pon banyk bende yg sebenarnye bukan keje aku..cam cib** kan...xpela..sabar~

haaaa....ni aku baru je lepas dapat keje secretary dari babun tuh.mengong tol!! kate company kaye tapi sorg clerk pon xde.mengoi...ok ok.penat da nk marah2..

2) tade topik yg menarik
cam aku cakap sebelom ni la kan. awal2 je aku exited menghupdat. now da slow. act, ade je bende nk cite tapi aku rase cam xbest la if post panjang2 tapi xde pics. kamera de kat angah. da jadi macam rete die da camera tu. so no new pics from me =(
cos bagi aku, dari 1 pic bole menggambarkan segala2nya n akan membuat kita tidak rasa mengantuk ketika membaca =). obvious ke aku seorg yg tidak gemar membaca? hehe..dulu buku sejarah form 5 tu la obat tdo aku. asal pegang je aku lalok ;p dats y sejarah aku 'cemerlang'...kikiki

3) public figure
setelah sekian lama, yg xde la lame sgt aku membuat blog ni pon, aku baru tersedar yg aku sudah menjadi sebahagian daripada public figure sbb aku tidak memprivatekan page ini. maka segala luahan yg berunsur 18+ emosi terlampau actually ;p, aku xrase semua cerita aku sesuai untuk diluahkan kat cni.. so far rase boleh dikawal lagi. masih bole disimpan dalam hati.xpela. biala aku makan hati. kate org makan hati bole jadi kurus. kikiki ;pp





adehh.. kene ceramah jap..*sambil membuat muka bosan* +__+


10 min kemudian.....arghhhh..cepat la stop bebel......



ok dah. senyap sket opis. bukan bebel act. but rules college. Dr. reminds me. thanks Dr... *rollingeyes*


sambung balik...



4) ceramah xbenti2
haaa.... ni salah satu bende yg aku bosan nk denga. bukan aku x tau nk buat ape yg suppose aku buat. aku reti la. asek nk remind kan je, if xstat2 lagi, x buat pape, useless gak. aku xperlu tu sme. bende ni jugak la menyebabkan aku xsempat2 nk hapdet..dah la bleh kate almost everything yg die cakap hanyalah janji2 manis n dok repeat repeat n repeat. ah! bosan la. dari dulu kate nk bagi itu ini. 1 pon tarakk.arghhh..geram!!!

geram pon xdapat ape.lalu aku pon mengcool kan diri ~.~


okla. bagi hiburan hari ini aku de 1 pic nk share..

hehehe.. gambo mase grading silat. lokasi di volleyball court kolej kesebelas UM. haha..peristiwa mungkin kepada mune yg tidak mendengar kata2 chegu. dialog seperti di bawah,,

chegu : ape mune... ejek2 cegu, tanak denga cakap.. haaa..rasekan....


mune : ampon cegu..tanak buat lagi..adoiii sakett......

kak fiza : hahahaha.. padan muke mune..balik nti sure biru kesan cubet cegu..

aku : fuh, naseb bek aku dok jaoh dari cegu..selamat~


ehe..actually xde pon selamat aku mase tu. ni scene candid mase mune kene cubet. scene aku sejurus selepas mune. huh. dah dalam keadaan cegu bengang, duduk sebelah die, mune dok api2 kan, confirm sme org kene. pas mune, aku lak kene cubet. bebekas biru kelihatan seperti awanan kecil yg melekat di bawah lengan aku. seminggu gak la baru hilang. pecah lemak aku.hihihi..gemok kan aku dalam pic ni..yeahh..realiti aku setelah beberapa bulan duduk di rumah. badan semakin mengembang..hihii..

okla.. nije buat hari ni..len hari busan2 aku hapdet lagi..

daaa~~~

No comments: