This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..

Thursday, June 18, 2009

coretan pagi hari. tika malas nak buat kereje. mode mencari mood nak buat keje. ape2 aje lah! ;p

salam. ok come back to normal mode.
whippie whippie no more.
keje, keje, keje..

bagi sape sape yang membace ini kan, amaran diberikan. sbb boring. haha. b4 that, korang penah tak berhadapan dengan orang yang psycho nak bekenalan ngan korang eventho korang da cakap kat die yang korang x berminat??
ni aku nk cerite sket la pengalaman yang aku hadapai sekarang.

okla. alkisah...

da sebulan kot de 1 number ni dok kaco2 aku. kalu nk direfer kat post yang lepas aku da penah cite sket. nak dipendekkan cerite, mamat psycho ni da stop ganggu aku setelah seminggu aku xreply or jawab call die. fed up kot aku x layan, lalu senyap.. tapi, baru2 ni die buat hal cos admin kitorang yang 'mantap' sangat buat keje tuh, da 3 bulan x bagi claim OT dorang. kesian gak la. tapi nk buat cemane kan. sme orang pon de keje masing2...

mase tu mamat tu g ngamuk2 1 opis cam da nk betumbuk n now die da ditukakan tempat keje. lege... kire ok la tu bos die x buang teros. opss. did i mention that dis mamat is a security guard?? okla mamat guard aku panggil.

nak dijadikan cerite, disebabkan mamat ni ditukakan tempat keje, 1st day die kat tempat keje baru tu, die fon call aku. aku tanpe berfikir panjang angkat terus panggilan tu.
damnn!! mamat gad tu rupenye. ape aku kene buat ni?
lalu aku pon cakap jele. die call cos nk clean kan keadaan la konon nye. ok, aku pon accept la apologize die tuh. tau x ape jadi pas tuhh??

mamat gad ni mmg saket otak aku rase. di jadi balikk. die dok kacau aku lagi sampai kate nk masuk minang la hape lah. makk oihhhh!!!

aku rimas la bodohhh!!!

haaaaaa. okla. mebi bagi sesetengah orang bende ni nampak cam small matter. tapi bagi aku cukup menakutkan. kot kot teserempak kat mane mane die g tahan aku ke. x pon dok jampi jampi hembus hembus dari jauh ke. gune gune kee. hishh..

nauzubillah...

bende ni happen ade la dalam mase 2 minggu camtu. aku xbg tau kekasih cos xnk die risau. aku pk pk cemane nak bg setel bende ni. lalu terpikir jalan terakhir. cos da males da nk try cara lain yang menyusahkan aku. so,
aku pon g la report kat bos dorang. thanks a lot to Major Tan n Tuan Mahmud. perghh.. mule2 dorang gelakkan kes aku ni. katenye, biase la lelaki, kalau x berani mencuba, bukan lelaki la namenye..hampeh!
tapi bile aku nanges mase bagi keterangan, haaaa... baru dorang tau betape crius nye bende ni bagi aku. bukan nak buat bende ni main-main n suke suke nak g report. tapi aku rase x selamat bile masuk area bandar tasik puteri ni. dah la hutan. kang papehal, xpasal-pasal aku kene....haishhyy.. jgn pk bukan bukan...mase bg keterangan tu gak aku baru tau yang mamat gad tu xkawen lagi rupenyee. patot pon. sangap kot!

ok. make it short. pas aku report, die da di sound kot oleh bos die. pastu die aseeeeeeeeeek la call n msg panjang2 kate aku memalukan die. hoih! orang bodoh je la buat cenggini!!
die kacau orang pastu siap kate kat aku, setiap perbuatan ade balasan nye.nak nasihat kan aku konon. hampeh! ko buat aku tu hape.. ni la balasan ko! bodoh!!

fuh! selambe je aku mengeluarkan kate2 kesat disini. minta maaf ye kawan2 pembaca. aku tau agak tidak sopan ayat2 ni sume. tapi kan, ni jela cara nk bagi aku release sket. takut tau. kekaseh jaoh, abg abg aku keje, parents, malasla nk libatkan dorang. setel sendiri jee...

now, aku tekad gela nk pindah tempat keje. confirmation dah la nk dekat. sorry la aku nk sign. aku xrase yang dorang akan naekkan gaji. maklum jela company kedekut. bangge kate kaye tapi bagi gaji cam hampeh. sape nk ikhlas g keje hari hari cenggitu kan.
haihh. entah le. hari2 pon merungut aku neh.. mengape pon aku suke dok cerite bende yang menyampah ini?? sit!

tuko mode happy la jap. hehe.. mari lihat gambaq ini..

sangat over okke. haha. plus kantoi tnga gossipping ngan kak faiz, kak nani n kak dayah.haha. neway, thanks to ajim :)

1 comment:

aDam ra'Uf said...

suke suki yeaaa
huhu~