This is she

My photo
selangor, Malaysia
rambling is her new activities lately..so, just let's her do the talking..
Showing posts with label tag. Show all posts
Showing posts with label tag. Show all posts

Thursday, August 13, 2009

maen2 tag!

hi!! sengaje buat ini. tagged by farah shamimi n syikin from fb. but i prefer to do it in this page. let's check it out!!

Now, here's what you're supposed to do, and please do not spoil the fun. Copy and paste this into your notes, delete my answers, type in your answers and tag 20 of your friends here in facebook to answer this. Then see what happens.

If you a guy- post this as my kind of girl..
If your a girl- post it as my kind of boy..

1. Do you need him/her to be good looking?
not the verrry good looking one. sedap mate memandang sudahh. manis berkat air sembahyang punye lagi best :)

2. Smart?
yup! especially smart in making decision. becos i know i'm not good in that :(

3. Preferred age?
older than me. a month older also counted! hehe

4. Preferred height?
60 - 70 kg. ringan sgt nati senang melayang. kiki

5. How about sense of humor?
of course.. nati serius je xbest!

6. How about piercings?
nope! sorry. i'm allergic with this. xboley jadik wali utk anak nti beb. hehe

7. Accepts you for who you are?
of course..

8. Pink hair?
simpang malaikat pat plo pat!

9. Mushy or no?
emm. boley laa. can can. haha

10. Thin or fat?
or! haha. middle!

11. Black, Brown or White (skin color)?
brown.

12. Long hair or short hair?
short!

13. Plastic or metal?
metal! - ape kene mengene soalan ni? tapahammm..

14. Smells good?
yeahh.

15. Smoker?
err..xnk la. xtahan bau asap!

16. Drinker?
nauzubillah.

17. Girl/Boy-next-door type?
no.

18. Muscular?
if possible, yes i want it ;p

19. Plays piano?
emm. xperlu kot.

20. Plays bass and/or acoustic guitar?
huhu. best gak. nak!

21. Plays violin?
not necessary.

22. Sings very good?
not necessary also. yang penting selambe je nyanyi depan aku. hihi

23. Vain?
pantang aku!

24. With glasses?
xkesah. cute jugak specky ni. hihi

25. With braces?
hihi. lagi cute!

26. Shy type?
suke suke.

27. Rebel or good boy/girl?
gud boyyy :)

28. Active or passive?
active!! watchaaa!!!

29. Tight or bomb?
err.. xpaham.

30. Singer or dancer?
dancer!! yes he is..

31. Stunner?
wahh.. xpayah la. nti ramai lak suke. hehe

32. Hiphop?
err.. no no..

33. Earrings?
haih. tanakk!

34. Mr/Ms. count-my-ex-girlfriends-un
til-you-drop?
apekah?

35. Dimples?
tuhan je boley bagi. jadi terime seadenye :)

36. Bookworm?
boleh gak. since i'm the one yang malas membaca. hehe

37. Mr/Ms. love letter?
emm. no need la.

38. Playful?
menarik! nak!

39. Flirt?
yes! with me only! kiki

40. Poem writer?
emm. xkesah.

41. Serious?
yes for suitable time.

42. Campus crush?
haha. happened @ my campus.

43. Painter?
no need.

44. Religious?
yup! untuk generasi yang lebih baikk :)

45. Someone who likes to tease people?
haha. layan je. zass!

46. Computer games geek? Or internet freak?
cam ye je.. 50% kot.

47. Speaks 20 languages?
hope so. haha. boley ke pon sampai 20?? haha

48. Loyal or faithful?
faithful.

49. Good kisser??
whoww. haha. sape tanak kot! ;p

50. loves children??
yes. i love ppl who loves children :)

jadi, sape yang berkenaan tuh. ehem ehem sile lah take note ye. hihihi..
sape2 bace ni sile buat yea. saye tag kamu kamu dan kamu semue. hihihii...

Wednesday, July 8, 2009

happy gela hari ini sampai tidak mampu buat kerja dah. hihihi XD

xde konsentrasi dah. so buat bende tag ni la. di tagged oleh yati.. hehhe..
==================================================

Rules:
1. The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.

2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.

3. After that tag 12 people.

1. The age of my next birthday: 24th



2. The place I would like to travel to: japan!! boley jumpe yama :)


3. The favorite place: beach.. tenang~



4. The favorite food: nasi lemak ayam berempah! yummm!



5. The nickname I had: A'a. tbe2 dapat pic cenggini. heh

6. The favorite colour: purple yellowish



7. The city I live in (For now): rawang



8. The city I was born in: batang kali. sangat pure okke! hehe


9. College major: environmental science


10. Bad habit: lazy. ;p



11. Hobby: cooking & baking :)


12. Wishlist: a punching bag pliss. kaki dah gigil tangan dah lembik neyh. hehe


tagged people : ra'uf :: zach :: nikky :: akmar :: az :: azah :: kak linda :: peeja :: kak dayah :: kak faiz :: yusrizam. dan..... emm sape 2 mahu buat :)

selamat mencuba.. hehe

Thursday, May 14, 2009

from akma n olie~

hello2. hihi. xde keje. ni tag dari cik akma. layan je. zasss!



1.Bekas kekasih saya adalah : xdeh! 1st and last! insya-ALLAH~

2.Saya sedang mendengar : hot efem.

3.Mungkin saya patut : belajar tetapkan pendirian dan buat keputusan yang tepat mulai sekarang. unconfident self decision syndrom btoll la haku neh..

4.Saya suka : enjoy! tp njoy yg bersesuaian dengan personaliti seorang muslimah. ewahh! haha..

5.Sahabat-sahabat baik saya : sudah lame xjompe! (dak2 silat um & classmate SPAS). masing2 buat keje masing2 mengejar impian..mengejar masa depan yang cemerlang gemilang dan terbilang..

6.Saya tak paham : mengapa mesti ada rasa jeles, benci, menyampah, kesal, menyesal dan sebagainye dalam diri ini...*mengkeluh*

7.Saya kehilangan : life gela2 semasa di universiti dahulu.

8.Ramai yang berkata : saya dah gemok!

9.Makna nama saya : mulia, penyelia, pengetua. tah aku pon xtau mane 1 .byk versi..

10.Cinta itu adalah : dengan izin ALLAH.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : membaca blog saya.hehe..

12.Saya akan cuba : sehabis baik membalas jasa kedua ibu bapa selagi boleh. skema seyhh..hihi..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : hingga ke akhir hayat, dunia akhirat..~

14.Telefon bimbit saya : sudah tenat. kesian die. nk dapatkan coverage pon susah. perlukan yang baru pliz!!

15.Bila saya terjaga dari tidur : if pagi, saya nampak adik saya sedang bersiap2 ke sekolah. if tengah malam, pandang kiri kanan, tgk fon, tdo balik..heheheh..

16.Saya paling meluat apabila : melihat orang dok membangga2 diri sendiri kata dia hebat itu ini. xperlu kot!

17.Pesta/Parti adalah : ok kalu terkawal dari bahan2 yang haram cos kite boleh tambah lagi kenalan for future use (not flurrrrt thing ok). very NOT ok if sume stok pakai baju cam xcukup kain, terlalu bebas, ganggu orang sekeliling, buat sepah&sampah n ade air2 ITU lah.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : cikeng of kosss.. lagik2 bile tgk kitten tnga men sparring. heh. now ade 3 kittens yang sgt gemoks kat umah. weeeee...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 19 - 22. alam universitas.so far la.. cos xrase lagi alam barumahtangge..heheheeee

20.Hari ini : hari kames.

21. Petang ini saya : kene siapkan bahan nak ajo for tutorial esok!

22.Malam ini saya akan : bace yasin. lepak umah. tgk tv. borak2 ngan kekaseh. tdo~

23.Esok pula saya akan : mengajar!!

24.Saya betul2 inginkan : wang yang banyak dan tempat kerje yang baru pada waktu ini. long term nak family yang bahagie dunia akhirat :)

25.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saya senyum dan kelihatan freshh..cos baru dapat tdo ngan nyenyak setelah beberapa hari tdo dalam keadaan panas..

26.Pusat membeli-belah atau arked permainan : tempat terapi ketensenan saya! hehe..

27.Makanan Barat atau Jepun : prefer barat. jepon pon ok gaks pe..

28.Bilik yang terang atau gelap :kedua2 diperlukan mengikut kesesuaian ;)

29.Makanan segera adalah : sedap tapi mendatangkan kemudaratan jika diambil berlebihan.

30.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? bubbye..


bobboooiii~ ^_^